Nah mar megin ezer meg egy eve nem irtam. Remelem mostmar tenyleg sikerul majd gyakrabban irogatnom. Jojjon akkor egy rovid beszamolo. Legyen mondjuk nagyjabol tematikus.

 

Melo

Uj melom van szerencsere. Eqnet megunta, hogy ott dolgozom, es valsagra hivatkozva konnyes bucsut vettunk egymastol. Ami annyira nem is volt konnyes. Bar egy kicsi sirdolgalas volt, mert szar erzes elvesziteni olyan kollegakat, akiket ennyire szerettem. De azert a nagyjaval tartom a kapcsolatot. Timivel peldaul minden heten legalabb egyszer tartunk egy jo kis ebedelest, kvzassal. Kicsit hosszura is nyujtjuk, de nem nagyon aggodalmasokunk emiatt. Majd ha valakinek nem tetszik akkor szol. :) Az uj melom sokkal jobb. Programozosdit jatszok. Egesz jol megy neha. Persze vannak napjaim, amikor meg vagyok gyozodve rola, hogy ez nekem nem megy es utalom az egeszet. De hat en mar csak ilyen vagyok. :D Amugy kollegakrol sokmindent nem tudok meg mondani. Konyvelok. Ez sokmindent elarul roluk. Meg csupa csaj a brigad, ami ugye nekem nem mindig elonyos. De majd kialakul valami. Vagy ha nem az se baj. :)

Maganelet

Nah ugy nez ki most a helyzet, h a kapcsolatom most a dragammal ugy nez ki megis mukodik. Meglatjuk mi lesz belole. Errol most bovebben nem tudok irni, mert magam sem tudom mi van bovebben.:D

Csalad

Hat az erdekes szitu. Van 3. anyukam, aki nem annyira szereti, ha igy hivom. Tobbiekkel minden rendben. Dora sokat log nalam, aminek en orulok, mer birom a burajat a hujjejenek.

Bulik

Nah azok meg mindig vannakk boven. Bar mostanaban en vagyok a jozanabb altalaban es nem a dragam, de ez nem is baj.

Nah asszem egyelore ennyit. Majd igyexem innentol fogva tobbet, gyakrabban irni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://giggancs.blog.hu/api/trackback/id/tr221064019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Normal 2009.04.14. 13:16:53

Azaz minden pöpec. :)
És mi a fogadalom? :P

Giggancs 2009.04.14. 13:18:03

@Normal: az hogy gyakrabban igyexem irni...
tudom mindig megigerem, de most talan sikerul is.:)

Kriszkiralylany 2009.04.24. 21:18:43

Szia Giggancs,

Örülök,hogy irtál és most már sejtem, hogy mi újság veled.
Puszi
kr
süti beállítások módosítása